La campagne publicitaire « 24HourAce » de Gucci :

Elle se composent de 15 vidéos, chacune réalisée par un artiste vidéaste différent comme Boom Art, Danielle-Clough, Frank Nitty, Hyo Joo Ko, Julianna Szabo, James Kerr, Lucia Meseguer, Marlon Rueberg, Prue Stent, Rita Zimmermann, Sammy Slabbink, Steffen Grap and Karo Rose, Sue De Beer, Ward Roberts et Winnie Chi.


Boom Art par TBTC_


Danielle Clough par TBTC_


Frank Nitty par TBTC_


Hyo Joo Ko par TBTC_


James Kerr par TBTC_


Julianna Szabo par TBTC_


Lucia Meseguer par TBTC_


Marlon Rueberg par TBTC_


Prue Stent par TBTC_


Rita Zimmermann par TBTC_


Sammy Slabbinck par TBTC_


Steffen Grap and Karo Rose par TBTC_


Sue de Beer par TBTC_


Ward Roberts par TBTC_


Winnie Chi par TBTC_

Gucci, ou encore Maison Gucci, fondée en 1921, est une entreprise italienne spécialisée dans la maroquinerie de luxe. Elle appartient depuis plusieurs années à Kering, anciennement PPR. Alessandro Michele est le Directeur de la Création de la maison. 24HourAce

Creative director Marlon Rueberg’s work underlines the global nature of culture, fashion and travel. In his lush video for Gucci Ace, he takes us on a thrilling journey full of mystery, reminiscent of Bollywood films, with a cast including some of the Indian community from his home base of Milan. A train takes off—all aboard, thanks to your GG tickets. Let’s see where these characters take us. The star here is the Gucci Ace sneaker, glittering with bejeweled set of vivid red lips, a symbol of potential. Wherever Marlon goes, we should follow. It promises to never be boring.