La campagne publicitaire « 24HourAce » de Gucci :
Elle se composent de 15 vidéos, chacune réalisée par un artiste vidéaste différent comme Boom Art, Danielle-Clough, Frank Nitty, Hyo Joo Ko, Julianna Szabo, James Kerr, Lucia Meseguer, Marlon Rueberg, Prue Stent, Rita Zimmermann, Sammy Slabbink, Steffen Grap and Karo Rose, Sue De Beer, Ward Roberts et Winnie Chi.
Boom Art par TBTC_
Danielle Clough par TBTC_
Frank Nitty par TBTC_
Hyo Joo Ko par TBTC_
James Kerr par TBTC_
Julianna Szabo par TBTC_
Lucia Meseguer par TBTC_
Marlon Rueberg par TBTC_
Prue Stent par TBTC_
Rita Zimmermann par TBTC_
Sammy Slabbinck par TBTC_
Steffen Grap and Karo Rose par TBTC_
Sue de Beer par TBTC_
Ward Roberts par TBTC_
Winnie Chi par TBTC_
Gucci, ou encore Maison Gucci, fondée en 1921, est une entreprise italienne spécialisée dans la maroquinerie de luxe. Elle appartient depuis plusieurs années à Kering, anciennement PPR. Alessandro Michele est le Directeur de la Création de la maison. 24HourAce
Creative director Marlon Rueberg’s work underlines the global nature of culture, fashion and travel. In his lush video for Gucci Ace, he takes us on a thrilling journey full of mystery, reminiscent of Bollywood films, with a cast including some of the Indian community from his home base of Milan. A train takes off—all aboard, thanks to your GG tickets. Let’s see where these characters take us. The star here is the Gucci Ace sneaker, glittering with bejeweled set of vivid red lips, a symbol of potential. Wherever Marlon goes, we should follow. It promises to never be boring.